BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 29 October 2011

Awesome

Ngee :D haha, baru buad Twitter, beberapa hari lepas. sekarang dah ada 26follower ><' hikhokk #gedikgilaa
cehh, tapi actly, tak reti sgad guna twitter niy, sebelum nie pena ada jgak, tapi bukan OFF punyaa-.- tuu untk fanclub BIEBER :* bhahaa, sekarang no bieber, say hi to Gaga :*
Ehh korg fike GAGA, tak bermaksud aku suka dia sbb ikot dajal or Whateve, tapi suka care dia Dressup and lagu-II dia sbhagian beshh amett >,<
HAHA, sekarang dah tak fike psal budak HOTSTUFF tuu lagi. ngee:D #sayadahada
Heyy bebe, i think i cant marry you because im still 4teen dude ! xDD ngerr
i think i wanna breakup, thats COOLLLL :D if you ready, like im ready :*
#dipetikdaribrunomars hikhokkk-.,-' lagu dah diubahh . JYEAHH
poyoo gilaa aku malam-II nie, orang smua titowww, aku jee tak lagi. yeahh bebe <3
wootwoot :D sekarang nie aku takut utk exam, lagilagi daja khas, err-.-' mau tak mati. kalau tak lulus, ulang semula, err enggak mau dongg >< jgan begituu
endon aku dah keluaa. mamfusss =='
muahh siked :*


by : Shuhaida Shafiza :*

No comments:

Post a Comment